- Σφάλμα
Τι καινούργιο μάθαμε ? ποιες νέες ιδέες σκεφτήκαμε.
Στο τέλος της εργασίας, όλοι, μαθητές και εκπαιδευτικοί, γίναμε πιο πλούσιοι σε γνώσεις και εμπειρίες.
Ήταν εντυπωσιακός ο ενθουσιασμός των μαθητών όταν πια τις γνώσεις που είχαν αποκτήσει στα εργαστήρια, τις χρησιμοποιούσαν για να υλοποιήσουν τη δικιά τους εργασία. Βλέπαμε πως τα μαθήματα, που κάποιες φορές τους φαινόταν ίσως κουραστικά και δύστροπα, τώρα τους ήταν χρήσιμα και έδιναν σάρκα και οστά στο δικό τους έργο.
Διαπιστώσαμε πως όταν ένας μαθητής καλείται να δημιουργήσει κάτι δικό του, όσο μικρό και αν είναι αυτό, η εμπειρία που θα αποκτήσει και το κέρδος που θα έχει είναι ασύγκριτα μεγαλύτερο σε σχέση με τους παραδοσιακούς μεθόδους διδασκαλίας.
Τα περισσότερα κείμενα συντάχτηκαν από τους μαθητές και επιμελήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς, πράγμα το οποίο τους βοήθησε στο να αναπτύξουν το γραπτό λόγο και να μπορούν να εκφράσουν με όμορφο και κατανοητό τρόπο την πληροφορία που είχαν συλλέξει.