• Greek
  • English (United Kingdom)
Ευρετήριο Άρθρου
Η εργασία μας
A. Γενικά στοιχεία
B. Περιγραφή της περιοχής μας
Γ. Περίληψη της εργασίας μας
Δ. Προβλήματα στην πορεία της εργασίας μας
Ε. Κύρια περιγραφή της εργασίας μας ? βασικά στοιχεία της
Ε1.Τι καινούργιο μάθαμε ? ποιες νέες ιδέες σκεφτήκαμε.
Ε2. Τι εργαλεία και τεχνολογίες πληροφορικής χρησιμοποιήσαμε
Ε3. Με ποιους τρόπους γίναμε (με την εργασία μας) «πρεσβευτές» της τοπικής κοινότητας μέσα από το διαδίκτυο
Ε4. Αντίκτυπος της εργασίας μας στην τοπική μας κοινότητα (σχολείο-γειτονιά-συνοικία)
Ε5. Πώς πήραν μέρος άλλα μέλη της κοινότητάς μας στην εργασία μας βοηθώντας εθελοντικά
Ε6. Ανακαλύψεις ? απρόοπτα ? εκπλήξεις
Όλες οι Σελίδες

 

Με ποιους τρόπους γίναμε (με την εργασία μας) «πρεσβευτές» της τοπικής κοινότητας μέσα από το διαδίκτυο.

Οργανώσαμε σαν ομάδα εργασίας μια γνωριμία με το site στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, οι οποίοι ενθουσιασμένοι από το αποτέλεσμα, μίλησαν σε φίλους και γνωστούς από το δικό τους περιβάλλον.

Γνωστοποιήσαμε τη διεύθυνση του site στα άλλα σχολεία της περιοχής και οι μαθητές την ανέβασαν στο facebook. Κοινοποιήσαμε την εργασία μας στα τοπικά ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Καταχωρίσαμε την ιστοσελίδα μας στις δικτυακές μηχανές αναζήτησης, έτσι ώστε στα ερωτήματα των δικτυακών μηχανών αναζήτησης, για την περιοχή μας, για τα αξιοθέατα της πόλης, το Λαογραφικό Μουσείο και τα ευρήματα του, για την ιστορία της πόλης μας, την τοποθεσία και τον τρόπο πρόσβασης, για τις πολιτισμικές της εκδηλώσεις κ.ά, να ερευνώνται και προβάλλονται στα αποτελέσματα και οι ιστοσελίδες μας.

Επίσης, μέσα από το site του σχολείου μας, ήδη οι επισκέπτες και φίλοι μας, μπορούν να επισκεφθούν την εργασία μας.

Με αυτή την εργασία, οι μαθητές μας, έδωσαν το ερέθισμα σε πολλούς σχολικούς παράγοντες να προβληματιστούν πάνω στο παραδοσιακό μοντέλο σχολείου και στην ανάγκη ουσιαστικού εκσυγχρονισμού του, προσαρμογής του και δημιουργικής  υιοθέτησης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.